Monday, October 22, 2012

Jag är sjuk igen. Senaste gången var för två veckor sedan och jag börjar bli riktigt trött på det.
Mina bihålor gör att mitt huvud känns som det ska sprängas och jag är snorig och äcklig, har fett hår och inte duschat på två dagar.
Är hemma från jobbet. Är rastlös men för trött för att göra någonting.
Känner mig väldigt gnällig.
Hör dessutom väldigt dåligt eftersom jag får lock för öronen hela tiden.

Ja. Inte så mycket positivt alltså.

Förutom en grej:
Jag har köpt de skönaste byxorna någonsin och det gör det hela lite mer uthärdligt!
De är rätt fula och ser lite ut som en gardin som någon gjort om till haremsbyxor, men som sagt: otroligt sköna.
20 dollar på Cottonon. Spring och köp! Finns säkert i lite normala färger också om man föredrar sånt.
Själv är jag ju väldigt förtjust i saker som min pojkvän påstår liknar en 70-talsgardin.

No comments:

Post a Comment