Monday, October 8, 2012

Ursäkta dålig uppdatering.
Jag har varit ensam hemma från tisdag-fredag förra veckan då Gavin var i Queensland med jobbet, vilket ju var rätt soft eftersom jag kunde titta på Grey's Anatomy, Grease och Something borrowed utan att någon klagade.
Det var dock också ganska dåligt, dels eftersom jag har skitsvårt att sova ensam och dels eftersom jag blev sjuk och det är faktiskt skittråkigt att vara sjuk om det inte finns någon till hands som kan ta hand om en och tycka synd om en.

Sen kom Gavin hem på fredagen. Och blev även han sjuk.
Jag med feber och halsont och han med ett litet och lite smått blödande magsår.
No jokes.
Detta vet jag för att vi satt på akuten i fyra och en halv timme för att få diagnosen.
Det var väldigt roligt såklart.

Nu har han fått medicin och jag ska gå och jobba fast jag känner mig sådär och nu tycker jag faktiskt att det får räcka lite grann, vi kan väl få ha ett tag då inget konstigt eller jobbigt händer oss liksom, några veckor eller så. Inte för att klaga men magsår kan man väl slippa vid 26 års ålder herregud.
Ja ja.
Nu ska jag återgå till mitt pepparmintste och försöka samla ihop lite kraft till den här mmåndagen.

No comments:

Post a Comment