Saturday, September 22, 2012

Nandos (och var vår budget tar vägen)

Om ni eventuellt undrar vad jag och Gavin hade för oss tidigare ikväll så kan jag berätta att vi var och åt på Nandos på Kurraba Rd.
Nandos har mest peri-peri kyckling (från ganska stark till väldigt stark - det finns inte direkt någon 'mild option') och pommes och inte så mycket annat, men det är väldigt gott.

Jag beställde ett normalt kycklingmeal med pommes frites.

Min pojkvän beställde det här:


Jag vill gärna påpeka att detta är en 'share plate' för 2-4 personer och är rätt mycket större än vad den ser ut.
Visst, han beställde inga pommes till... Men jag tycker ändå att det är rätt mycket.

Men om någon undrar vad vi lägger våra pengar på och varför vi aldrig har råd att göra några spännande saker så är det alltså på grund av detta - vi lägger alla pengar på att mätta min pojkvän.

No comments:

Post a Comment