Friday, September 21, 2012

Tror ni inte att brandlarmet gick igen nästa natt? Klockan 4.02.
Jättekul.
Sedan började jag tänka på mordbrännare och en lägenhetsbyggnad i Banktown, Sydney där en kvinna tvingats hoppa till sin död från balkongen eftersom det brann och hon inte kunde ta sig ut.
Det gick inte jättebra att somna om.

Nästa natt var jag beredd på att skitlarmet skulle börja tjuta igen, så jag och Gavin var ganska peppade på att vi skulle hoppa upp, SPRINGA utav bara satan, få tag i den som sätter igång det hela tiden och ta ett litet snack med honom eller henne (jag tyckte utan knytnävar, Gavin tyckte med).
Då sov jag heller inte så bra för jag låg liksom på spänn redo att springa.
Larmet gick aldrig.

Inatt var första natten jag fick lite normalt med sömn, så resten av veckan har jag mest ägnat åt att gå och lägga mig vid halv nio-nio eftersom jag varit så svintrött.
Dessutom börjar jag bli lite halvsjuk (men eller hur? hur jäkla ofta tjatar jag om det, sen blir jag aldrig mer än halvsjuk, asjobbigt!) och har haft rätt mycket att göra på jobbet då företaget håller på och ska lansera i ett annat land.

Gavin har jobbat ca 16 timmar om dagen så jag har inte sett så mycket av honom, men å andra sidan fick han en vecko-paycheck på typ 2000 dollar för all övertid så det känns rätt okej ändå.
Hans sparande går mycket bättre än mitt för övrigt. Men det är kanske inte så konstigt baserat på ovanstående.

Nu har jag inte så mycket mer att säga om jag inte ska berätta i detalj om att jag har ont i halsen, och det är väl rätt tråkigt, ja precis, så nu går jag till jobbet istället.

No comments:

Post a Comment